58/ Sötisar

 Japp då har det gått några veckor och Bellas valpar bara växer och växer:) och dom blir oxå bara sötare och sötare <3


Ammy och en liten sötis <3

Men saknaden är STOOOOR efter vår stora PRINSESSA Bella. Jag kan säga att sakna en hund så mycket som jag saknar henne trodde jag inte fanns:( Men jag vet att hon har det bra och att hon är i trygga händer hos Lotta.



mini Bellisar <3

Men jag vet att tiden går ju så fort så snart är hon hemma igen och då är familjen hel igen<3


lik far <3

Sen är det ju oxå så att dessa underbara sötisar skulle ju inte finnas om inte deras UNDERBARA far med husse hade funnits.

SÅ AV HELA MITT HJÄRTA VILL JAG TACKA YAKPOTT OCH LEIF FÖR ATT NI FINNS


<3<3<3<3<3<3


lik mor

Och jag kan säga att kännslan av att vara "MORMOR" är helt underbar<3 Eller vad säger du "FARFAR" Leif ???


<3<3<3<3<3<3<3<3




fortsättning följer..........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0