51/ Höstrusk

Ja nu har verkligen HÖSTEN kommit med stormsteg :( och det är verkligen HÖSTRUSKVÄDER ute nu. Men som hundägare så är det ingen ide att gnälla;) ut måste man ändå oavsett väder:)


är jag snygg nu "bossen"

Men det roliga med hösten är att alla kurser drar igång igen och det är JÄTTEKUL tycker jag och Bella.


skall jag sitta på pedistalen länge eller????

Vi har gått en svampsökar kurs men det gick sådär. Bella trampade i ett JORDGETINGBO och fick ett eller två stick så hon nästan bara sjönk ihop och jag trodde hon skulle DÖÖÖ.


Nej ingen svamp här inte :)

Som tur var så hände inget allvarligt med henne hon tyckte nog bara att det blev lite obehagligt :( och vem skulle inte tycka det ???


vad är det som surrar??????

Men nu ser vi framemot nya kurser och RALLYLYDNAD står högst på listan:)


fortsättning följer.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0