26/ Lydnads kurs på BBK

Hösten är här och med allt vad det innebär. För oss innebär det att lydnadskursen på BBK börjar och det behövs verkligen efter sommaren. Det har ju blivit lite si och så med träningen (någon som känner igen sig hihi) men den sociala träningen har det blivit desto mer av.


träning pågår


Vi är hela 13 st hundar med förare så Johanna och Karin som våra kursledare heter har verkligen fått mycket att bita i. Måste säga att denna grupp består av jätte trevliga hundar med hussar och mattar. Det kommer att bli en jätterolig höst.


moment sitt kvar


Bella tycker att lydnad är jätte kul och jag tycker att hon är jätte duktig för att vara så ung och inte ha tränat så himla mycket. Visst är hon lite "loj" men då får ju jag jobba lite extra mycket för att få upp tempot på henne.


moment fot 

Och  nu JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.... skall vi träna minst två ggr i veckan på klubben sedan små kortisar varge dag hemma (visst låter det bra). Ja ja det är så jag känner just nu men vi får se hur Bella känner det.


moment kontakt.

I mina planer finns även att träna spår med henne oxå vi har provat på det lite då och då och man ser även där hur kul hon tycker det är.


moment hit (snabb som blixten)


Ja vi får se vart det slutar men som jag har sagt tidigare så har vi stora planer för denna

BAD DADS MISS REBELL


lite paus i träningen med kompisen Viggo



tack för idag, slut för idag



fortsättning följer...............................




Kommentarer
Postat av: LOTTA HELLSMAN

Du slutar aldrig att förvåna mig. HUR mycket energi har du? Häller tummarna nu för att gården hamnar i eran ägo. Håller hårt, Häller hårt!!!!

Kramisar till ER ALLA.

Lotta

2010-09-12 @ 20:28:44
URL: http://baddads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0