35/ Garage dogo

När jag komm hem en kväll efter att jag jobbat fanns varken gubben eller hundar inne. Jag letade och ropade i huset men inget svar. Då gick jag till dörren som går ut till garaget OCH VAD FÅR JAG????? JO SE MIN VACKRA FINA PRINSESSA HAR BLIVIT EN "GARAGEHUND"


ska jag hålla nåt åt dig husse??????



vad va det jag skulle hämta?? nyckel eller???



här har du den!!!



JAAAA fast när man tänker efter så är det nog inte så illa med en garage hund. Med tanke på att jag både har en 
 
DOGOBIL
DOGOKÖRKORT
OCH NU
GARAGEDOGO

HAHA HIHI KUL VAAAAAAA


fortsättning följer...........


Kommentarer
Postat av: estefanipedersen'

Söta Bella. :) Hon är la för goo. :)

2010-11-22 @ 11:55:42
URL: http://klarattmotasanningsdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0