7/ Från glädje till sorg på 1 minut

Tiden går och jag väntar på att Lotta skall höra av sig för att bekräfta att tiken var dräktig. Så äntligen en dag kommer ett mail från Lotta JiiiiiPiiiiiiiiiiiii ropar jag och vi alla hoppar av glädje hemma INNAN jag läste mailet. Men man skall ju inte ta ut glädjen i förskott då blir sorgen dubbelt så stor.

Tittut


Det visade sig att tiken hadde blivit sjuk hon hadde fått livmodersinflamation så dom var tvungna att operera bort alltihopa. Sorgen var stor här hemma men underbara Lotta tröstde oss med att hon hadde en tik till som snart skulle löpa som hon skulle para. Visserligen får vi vänta lite längre men jag har hört att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ELLER?

Det var detta lilla knyte vi fick vänta på visst var det värt det?



fortsättning följer.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0