6/ Love

En vacker sommar dag (jag tror den var vacker) får jag ett mail från Lotta att tiken som hon skulle para hadde börjat löpa och att det var dax för parningen om några dagar jag. HOPPADE högt i skyn av lycka och önskade henne lycka till. För det är ju inte alltid så säkert att en parning går som den ska. Det var ju faktiskt så att tiken var "oskuld" och hanen hadde fortfarande sin "svenne" kvar så det var inte bara att tuta och köra.Jag höll tummarna så  HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT i flera dagar så dom var helt blå ( hi hi).

LOVE

När några dagar har gått får jag ännu ett mail att NU HAR DET HÄNT (ja ni vet vad) och allt hadde gått bra fast hanen hadde varit lite trög i början men sen hadde han fattat galoppen (fast man kan väl inte begära för mycket av en förstagångare). Lyckan var enorm hemma hos oss och det känndes nästan som om att det var vi själva som väntade tillökning (som tur var va det ju inte så). Nu var det bara att hoppas att det hadde tagit sig oxå.

Puss puss

fortsättning följer...............


Kommentarer
Postat av: estefanipedersen'

Absolut får du det! Ska köra core också! Ses ikväll.



Kram

2010-03-08 @ 14:20:54
URL: http://klarattmotasanningsdan.blogg.se/
Postat av: estefanipedersen'

Saknar inlägg om lilla Bella!

2010-03-24 @ 16:53:31
URL: http://klarattmotasanningsdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0