20/ Tvååker Fredag

Då var det dax för utställning igen och denna gången var det i Tvååker och detta var inte vilken utställning som helst. Det är så att Lotta vår underbara uppfödare skall komma och titta och vänner tilll henne. Det blir ju lite extra pirrigt när hon är med för man vill ju verkligen visa upp det bästa av oss. Och som ni alla säkert vet så kanske inte Bella ville visa sitt bästa jag just den dagen MAN KAN JU ALDRIG VARA SÄKER på dessa TONÅRINGAR.


Bella i ringen med "storbossen"


Bella granskas av dommare Rony Doedijns

Bedömmningen

Behöver tid att växa till sig
Feminint huvud
Linjer och kropp normalt
Behöver mer självförtroende i ringen

VÄL VISAD ( man tackar)

Bella skötte sig super bra och vi var jätte nöjda med henne. Denna gången fick vi med oss 1: pris, HP pris, BIR pris hem. Sen fick vi vänta till eftermiddagen för vi skulle ju in i ringen och tävla om BÄSTA VALP PRISET oxå men då ville inte Bella vara med. Hon var både trött varm och uttråkad så hon visade  inte sin bästa sida för alla domare som satt på rad och tittade på alla valpar som sprang omkring i ringen.Och jag ljuger inte om jag säger att det var säkert över 100 valpar i ringen. Men det gjorde inget för vi hadde redan fått det bästa priset som vi ville ha och det var TUMMEN UPP FRÅN LOTTA:)


Första BIR priset (och fler skall det bli hihi)


Bella i "Bästa valp ringen"



Detta kallas kärlek <3 Lotta o Bella myser i gräset

Sen MÅSTE jag bara TACKA min underbara dotter AMMY som har varit med denna dag och hållt koll på allt. Så som papper,koppel,godis, vatten,nummerlappar m.m. Utan henne hadde virriga jag inte hittat något.

TACK GUMMAN DU ÄR BÄST

Ammy

  

 


 fortsättning följer.....................


Kommentarer
Postat av: Susanne o Collin

Verkligen jättekul att det gått så bra!! Nu förstår jag om ni fått blodad tand :-) Det kommer bli många timmar på utställningar framöver förstår jag. Det är bara att gratulera.

Kram

2010-07-28 @ 09:09:10
URL: http://www.collin.cybersite.se
Postat av: Ammy

hej mamma det var inget med utställnigen jag älskar dig juh en då. Du är okså bäst puss och kram♥♥♥♥♥♥

2010-07-28 @ 10:13:53
URL: http://ammystankaromlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0