4/ Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge

Lotta som uppfödaren i Tvååker heter sa att vi var hjärtligt välkommna till henne och bekanta oss med rasen. Vi pratade länge och väl och min magkänsla sa mig att jag hadde hamnat rätt (måste bara tillägga att dessa dogo uppfödare Lotta och Maggan är helt underbara människor). Lotta berättade att hon hadde just då en kull valpar som var ca 4veckor och en kull som bara var några dagar så vi måste stålsätta oss för annars kom vi inte därifrån utan en valp och vi var ju BARA DÄR FÖR ATT TITTA

En hög med dogo valpar

Vi kom fram till att vi skulle komma hem till Lotta nästa gång vi åkte till våran husvagn i Träslöv så det skulle bli om 2 veckor. Jag var helt överlycklig nu var vi verkligen på G och 2 VECKOR GÅR JU SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FORT. Eller????????????????????????????????????????????????

Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge

fortsättning följer................
 


Kommentarer
Postat av: estefanipedersen'

Så fina! :)

Hoppas allt går bra med bloggen! Många läsare?

2010-03-01 @ 07:40:34
URL: http://klarattmotasanningsdan.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Ja du inte var jag så kaxig när denna stora bjässe släpptes ut ur sin hundgård för att komma och hälsa, jag var ju livrädd och så kommer hund j..en till mig av alla hjälp kännde jag då...

sys y

2010-03-02 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0