30/ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STOLT

Finns det några gränser för hur stolt man får vara över en hund?????????????????????? OM det finns så har jag överskridit dom gränserna NU. Det var så att Ammy lillmatte kom hem från en kompis  igår storgråtande för att hon hadde tappat sin mobil ute när dom lekte och hon hittade den inte. Då slog mig tanken kanske att Bella kunde leta upp den. Vi har ju faktiskt tränat både spår och uppletande då och då. Sagt och gjort så gick vi iväg till det område som Ammy hadde varit och lekt på och jag komenderade Bella leta. Hon visste direkt vad hon skulle göra så hon körde ner nosen i backen och började leta. EFTER CA 30 SEK nosande i backen styrde hon kosan mot ett bestämt ställe hon började krafsa och buffa med nosen i marken och vad låg inte där i snön JO AMMYS

 MOBIL!!!!!!!!!!!!!




Kan bara säga hadde jag inte själv varit med och sett detta hadde jag aldrig trott på det

MEN DET ÄR VERKLIGEN SANT


Denna BAD DADS MISS REBELL ÄR HELT OTROLIG

TACK ÄN EN GÅNG LOTTA FÖR ATT DU GAV OSS MÖJLIGHETEN ATT LÄRA KÄNNA DENNA RAS.



fortsättning följer..........................


Kommentarer
Postat av: LOTTA HELLSMAN

Erkänn att rasen är underbar! MEN det är INTE min förtjänst att Bella och DU hittade mobilen! DU har på ett effrektivt och seriöst sätt, sett till att du och din hund KAN komunisera! TANKEN är starkare än handlingen. Vad jag menar med det kan du klura på ett tagd. BRA JOBBAT! Jag är stolt över er! HUR var det nu med KÖRKORTET FÖR RASEN DOGO ARGENTINO?

2010-10-27 @ 10:51:12
URL: http://baddads.se
Postat av: Susanne o Collin

Vilken hund!!!!!!!!Vilken matte!!!!!!!!!! Vad bra att ha er nära (än så länge) så man kan "låna" Bella när senildemensen sätter in. Superduktigt gjort av en så ung hund att fatta galoppen.

Susanne

2010-10-29 @ 09:11:25
URL: http://www.collin.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0