9/ Äntligen hemma

Åtta långa veckor har gått och jag har slitit ut både min och Lottas data med alla mail jag har skickat till henne under dessa åtta veckor (förlåt lotta), och inte nog med det jag har säkert tjatat hål i huvudet på alla i min närhet oxå er vill jag tacka för att ni stått ut med mitt tjat.Men nu var det äntligen lördag och vi skulle äntligen ner för att hämta hem  " lilltösen". Vi hadde varit nere en gång tidigare och hälsat på så det var jättespännande och se hur mycket hon hadde vuxit.

Trött efter fösta bilresan till Borås

Väl framme hos Lotta sprang jag bara raka vägen in till valplådan för att hämta min lilla tös och lyckan var enorm. Efter lite fika, pappersgenomgång och mycket prat var vi äntligen på väg hem med våran DOGO ARGENTINO. Nu äntligen börjar äventyret.

Första daten med "den stora svarta hunden" Molly




Första måltiden i nya hemmet.




Trötta efter allt bus



fortsättning följer...........................................


Kommentarer
Postat av: estefanipedersen'

Ifall jag hinner hem ska jag vara med och träna kombipasset. Är i Ljungby och hälsa på! Allt bra med dig och alla i familjen annars?

Kram

2010-04-05 @ 23:16:56
URL: http://klarattmotasanningsdan.blogg.se/
Postat av: malin

Vad fin hon är!! Och tack för komplimangen om lägenheten!



Jag har haft fullt upp; skola, praktik och dessutom hinna med mig själv och hemmet. Men nu är allt lugnare igen så det dröjer nog inte länge fören vi syns!! Fick dessutom mitt sommarschema igår och jag är all yours 11 juni - 14 augusti :)

2010-04-07 @ 21:45:38
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0