56/ Vecka 6

SNYFT,SNYFT.SNYFT :( Nu har jag varit och lämnat min lilla "sessa" hos uppfödaren i Tvååker. Bella är nu i vecka 6 så det var dax för henne att åka ner :( och jag kan säga att saknaden är ENORM. Men som tur är så tar det ju bara en timme att åka ner :) Så jag kommer nog att springa ner dörren hos Lotta:o men det får hon tåla ;)



Min lilla sugga <3

Häromdan sa Lotta att hon ringt veterinären för Bella gick och droppade mjölk REDAN!!!! Men det var helt ok sa veterinären ;) då blir hon en bra mjölk ko sa han och vissa tikar gör så :) Ja ja då får man väl lita på det då, men jag blev orolig att vi hade räknat fel på dagarna så hon kanske skall börja föda NUUUUU. Men icke sa Lotta hon hade redan räknat dagarna 140 ggr och vi har räknat RÄTT!!!!!



Hmmm mjölk kossa var det ja.......

Och snart skall jag åka ner till min "sessa" igen och hälsa på <3 Då skall det bli spännande att se hur tjock hon blivit. Lotta säger att hon är jätte vacker :)Hmmmm det tvivlar jag på.......



fortsättning följer......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0