54/ KÄRLEK <3

Tiden går och livet rusar förbi av bara farten. Bella blir bara snyggare och vackrare för var dag som går:) och hon har blivit en lugn och stabil Dogo Argentino tik på 3 år .


Är så stolt över min Sessa

I början av mars så ringde vår underbara uppfödare Lotta oss och frågade om vi kunde tänka oss att låna ut Bella för en parning?? hon hade en sån snygg hane som skulle passa henne:)

HJÄÄÄÄLP tänkte jag är Bella mogen för detta????


vart tog tiden vägen ??? det var ju inte längesen hon var liten <3

Självklar var HON mogen för detta :) men INTE JAG!!! Men efter lite tänketid kom vi  fram till att visst skulle vi föra vår underbara Sessas gener vidare och med den SNYGGA och stilige hanen som var den tilltänkte så kunde vi inte annat än att säga JAAAAAAA.


Yackpott med stolta hussen Leif.

Kan säga att jag är så oerhört glad att hon har valt Yackpott för det är en superhund som jag känt sen han var liten och hans husse Leif är en helt underbar människa.

Så för Fyra veckor sen så HÄNDE DET <3<3<3<3<3 och allt gick enligt SKOLBOKEN:) Så nu kan man säga att vi går här hemma i VÄNTANS TIDER och beräknad nedkoms är 26-27 Maj:) Så nu håller vi tummarna hårt på att det blir små dogosar :)


man blir såååå trött.

fortsättning följer.......... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0