52/ BLODSPÅR

Idag var Bella ute på sitt första BLODSPÅR. Kan säga att det skulle bli mycket spännande att se hur damen tog detta :)


undra vad BOSSEN hittat på nu ????

Jag la två spår, ett jätte lätt och ett lite lite svårare. Visst har Bella både gjort uppletande , sök och spår innan men inte BLODSPÅR. Och det kan jag säga att BLOD var det bannemig inte lätt att få tag i.


Hmmm... vad konstigt det luktar??

Jag trodde att Bella skulle göra som hon brukade när hon spårade, FLYGA FRAM SOM EN RAKET är ju hennes stil:) men icke hon tog det såååå lungt och försiktigt att jag nästan trodde det var droger i blodet ;)


och här oxå......

Men som sagt när hon förstod vad det handlade om så ökade hon tempot lite fast fortfarande lugnt och sansat.


ååå neeej inte nu!! ja ja nöden har ingen lag.

Man såg på henne att hon tyckte det var spännande för detta har hon ju aldrig gjort innan.


yes!!! då kör vi igen BOSSEN

Så detta är något som vi nu kommer att köra hårt på tills rallylydnads kurserna drar igång till våren.


jippi för blodspår men detta är nog det bästa i livet :)

fortsättnig följer...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0