48/ VÅÅÅÅÅR JIPPI

Jag börjar detta inlägg med att be om ursäkt för att jag varit så dålig på att uppdatera Bloggen. Men som sagt vintern har varit lång och inte mycket nytt har hänt med vår PRINSESSA heller. Och inte blir det bättre av att jag har pluggat i några månader heller!!! Det har tagit mycke tid men om två veckor så är jag klar JIPPI !!!!!!!!.

Men lite har vi tränat inne när vintern varit lång och kall.


lite sitta fint


vacker tass


ligg  kan man inte träna för mycket av


Att dansa är oxå nått vi har tränat på 

Men som sagt nu är våren här och nu börjar vi med aktiviteterna i skogen och på Borås brukshunds klubb för att inte tala om alla utställningar vi kommer att åka på.


finns det nått fågelbo tro


äntligen koll på läget igen


Så hej då och på återseende SNART!!!!!!

 
YEEEEEEEEEEEE



fortsättning följer.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0