44/ MY DOG 2011

Jag har haft en stor dröm i mitt liv och det är att en gång få ställa hund på MY DOG på mässan i göteborg. Varge år har jag och familjen åkt ner och tittat på alla hundar och deras hussar och mattar. Då har jag gått där och drömt att någon gång kommer jag oxå ställa en hund här.


på väg att slå läger


DENNA DRÖM blev verklighet 2011-01-08 då skulle våran PRINSESSA BAD DADS MISS REBELL ställas på mässan i göteborg.


Bella och Janette laddar för vad som komma skall

Vrååååålförkyld med feber åkte vi ner till göteborg. Som tur var så följde en vän Janette med oss ner för att hjälpa till för både jag och John var jättedåliga. Hon tog både hand om dotter och hund på utställningen och vallade omkring dom där TACK JANETTE VI HADE INTE KLARAT DET UTAN DIG.



ska vi in i ringen snart "bossen"??????

Bella var laddad och på ett himla gott humör man märkte att hon verkligen njöt av stämmningen och hon visade Verkligen sig från sin bästa sida.



Hon är ju bara sååååååå snygg


TYVÄRR verkade det inte som om denna domaren gillade Dogo Argentino för det var ingen utav dogosarna (vi var 3st) som fick någon placering. Jätte tråkigt men men sånt är livet i denna värld det är bara att bryta ihop bita ihop och komma igen.


vem jagar vi "bossen" ?????

Men denna dagen uppfylde en liten dröm till och det var att jag fick se den store

CESAR MILLAN
Mannen som kan tala med hundar


tänk om det ändå var Bella han satt med

Denna mannen är både ÄLSKAD och HATAD ( hatad kanske ett starkt ord men ni fattar ) och jag bara ÄLSKAR honom. Han har gett mig såååååå mycket tipps och ideer .



vilket leende han har


Ja denna drömmars dag har även den ett slut och ni må tro att när jag lagt mig på kvällen så somnade jag med ett STORT LEENDE


BARA ETT ÅR KVAR TILL NÄSTA MY DOG DÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄVLAR TAR VI DOM.

fortsättning följer........


Kommentarer
Postat av: jeanette

Nu fick jag nästan en tår i ögat, det är jag som ska tacka för att jag fick följa med och goa med familjemedlemmarna

2011-01-13 @ 14:35:35
Postat av: Mona

Tråkigt att Bella inte vann något, men nästa år så.

Häftigt att Ceasar Milian var där med!

2011-01-13 @ 20:59:47
URL: http://jagmona.blogg.se/
Postat av: Mona

du föresten, jag kom på en grej. tror du inte att det hade blivit häftigt att fota Bella vid stranden vid kyppe? kan bli riktigt häftiga bilder!!

2011-01-13 @ 23:44:14
URL: http://jagmona.blogg.se/
Postat av: Dannielle

Kul med My Dog! Mindre kul med Cesar, gillar honom inte alls. ;)

2011-09-08 @ 12:36:05
URL: http://rexmattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0