43/ Däck drag

Som sagt så har vi kört PACK BAGS här hemma nu och vi märker att Bella tycker det är gööör kul att "JOBBA" och hjälpa  "Bossen" att bära grejor ute på promenaderna. Då gav Lotta ( vår uppfödare)oss ett hett tipps om att vi skulle börja "KÖRA IN" Bella  och dra en pulka efter sig och lära henne höger ,vänster, och stopp. Och vi kunde även lägga något i pulkan som gav lite tyngd som tex ett DÄCK.



vad skall du nu hitta på "Bossen"

Sagt och gjort vi sket i pulkan och tog bara däcket. I början så tittade Bella bara på mig och undrade vad vi HÖLL PÅ MED. Men efter en stund fattade hon galoppen och travade iväg hihi (kul va).



skall jag behöva släpa på husses skit oxå


nu vill jag ha godis om jag skall jobba åt dig "Bossen"

Och för att lugna er alla så kan jag berätta att vi går bara korta promenader nu i början och kommer vi till en nerförsbacke så har husse fixat en broms på däcket så Bella inte får däcket i baken. BRA VA


fortsättning följer...........................


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser helt underbart ut!!! Hon är ju jätte duktig!

Kram Från Ohlsson

2011-01-02 @ 18:25:49
Postat av: Susanne o Collin

Häftigt!!!!!! Det ska vi också pröva någon gång. Kanske kan Collin då bli lite trött :-))



Kommer att kolla in er konstruktion med bromsen, bra ordnat.



God fortsättning på det nya året önskar vi.

2011-01-03 @ 10:46:57
URL: http://www.collin.cybersite.se
Postat av: Mona

Shit vad duktig hon är!!

Du har verkligen gjort en toppenjobb med Bella. Mycket är ju tack vare dig hon är så duktig!! Bra jobbat!!

2011-01-03 @ 20:13:13
URL: http://jagmona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0