50/ Sommar,Sommar,Sommar

Sommaren har varit här och vänt igen :). Mycket utav sommaren har gått åt till att "boa" in oss i vårt nya hus på Landet ;). Vi trivs bara SÅÅÅÅÅÅ bra, och känslan att vakna på morgonen och höra kossorna MUA är helt underbart :). Men visst har vi hunnit med lite äventyr.

Vi började sommaren med att ställa ut Bella på Ryda hundutställning, men kan säga att det var pecis så att vi kom med :( JAG hade betalt in avgiften för sent så det blev lite strul :( men detta löste underbara Jeanette Nero åt oss  TACK ÄN EN GÅNG JEANETTE.


Bella och Jeanette laddar för ringen

Denna gången ställde en vän Bella, jag själv var för nervös för att göra det.


hjääälp var är "bossen"
 
Till en början ville Bella inte vara med i "matchen"utan mig , men sen gick det bara bättre och bättre när jag gick och gömde mig ;)


nu börjar det likna något


nja lite motigt är det allt


ni kan bara GLÖMMA att jag visar tänderna


PUST är det inte över snart !!!!!


ja ja ja jag står väl här då omdet är det ni vill!!!

Ja det blev ingen placering men många fina lov ord fick hon och mycket uppmuntran från domaren att fortsätta ställa henne :).

Tack Jeanette Boon för att du kämpa så bra med "GRISEN"




<3<3<3<3<3

Och vem vet ??? kanske lillmatte blir den som ställer i fortsättningen ??? det ser lovande ut :)

fortsättning följer...........


Kommentarer
Postat av: LOTTA HELLSMAN

Ni är bara för underbara! TACK för allt stöd och uppmuntran under den jobbiga tid som varit! MEN NU DJÄVLAR, HUKA ER GUBBAR OCH KÄRRINGAR- FÖR NU LADDAR JAG OM!

KRAM-LOTTA

2011-09-03 @ 13:01:04
URL: http://baddads.se
Postat av: estefanipedersen'

Jag kan ju hänga med någon gång och fota? :P hehe

2011-09-23 @ 12:23:45
URL: http://estefanipedersen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0