29/ Jag ser det snöar det var väl roligt hurra..................

När Bella skulle ut på sin morgonpromenad idag stannade hon tvärt på trappan och bara titta. Det var ju helt vitt ute och marken känndes jätte konstig. Hon tog försiktigt en tass i snön sen en till och en till och till sist den sista tassen. Sen stod hon helt stilla i 30 sekunder tills man nästan hörde hur hon ropade

JIIIIIIIIIPPPPIIIIIIIIII


BILDERNA SÄGER NOG RESTEN


10,20,30 sek



JIIIIIIIPPPPPPIIIIIIIIIIIIIII



kom igen "bossen" det är skiiitkuuul



man kan hoppa i det oxå



lite svårt att stanna är det ju



trött blir man





fortsättning följer..................





Kommentarer
Postat av: Mona

Jag vet!! Hahaha det första jag tänkte på när de börja snöa igår var ååå snart kan jag fota Bella!! ahahaha

2010-10-23 @ 09:51:14
URL: http://jagmona.blogg.se/
Postat av: Susanne o Collin

Visst är det kul med snö ??? Jag älskar att leka i snön jag med. Jaga snöbollar och rulla sig i snön är bara bäst!! Ha det gott prinsessan Bella // Collin

2010-10-23 @ 17:46:09
URL: http://www.collin.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0