18/ Stormvind

Ja då har vi kommit en liten bit på väg in i sommaren och semestern närmar sig med STORM steg( hi hi kul va för er som inte vet så heter Bellas mor Storm)
Och detta namn är verkligen passande som Bellas andra namn just nu FÖR NU ÄR HON VERKLIGEN EN STORMVIND MED GLIMTEN I ÖGAT.



Måste skvätta lite på syrran Molly



Just nu funderar jag på att sätta henne på ett LSS boende för hon varken hör,ser eller förstår någonting men så är det ju när man har en  "tonåring. Så det är bara för mig att sätta mig ner med armarna i x och vänta på att våran PRINSESSA kommer tillbaka.
SÅ NÅGRA 6 1/2 VECKOR SEMESTER BLIR DET INTE FÖR MIG I SOMMAR


.

Bakom lås och bom



Usch på mig vad jag gnäller. Jag visste ju detta innan.
SÅ DET ÄR BARA ATT TA HUNDEN I ÖRAT OCH KÖRA




Varför inte busa med lillmatte lite




fortsättning följer........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0